AMAZONA Makes

Η φωτογραφία μου
Θεσσαλονικη, Greece
..υπαρχει μια αποσταση στην αρχη αναμεσα σε αυτο που σκεφτεσαι και θες να δημιουργησεις και στους αορατους χαρτες που τα δαχτυλα σου υπακουουν. Μια εικονα που μπορει να φορεθει, μια αισθηση, ενα φλας ξαφνικα αναβει και θες να τρυπησεις την εικονα, να την καθυποταξεις. Μαζευεις τα υλικα και ξεκινας μεχρι να τα παρατησεις και να πας στα επομενα και παλι ξανα και ξανα μεχρι να πεις, τωρα ναι αυτο που "ειδα" ειναι αυτο που βλεπω και η φαντασια μου ειναι κομματι της ζωης. Το κοσμημα ειναι ετοιμο, η Amazona χανεται στο δασος της.. το τοξο παντα ετοιμο να καρφωσει τη νεα εικονα..

Δεν είμαι κουταλάκι, είμαι δρομάκι..

Το κουταλάκι είναι μόνο ένα στοιχείο που μας βοηθά να ευχαριστιόμαστε την τροφή μας;
Ποια τροφη, εκείνη που καταλήγει στα ζωτικά μας όργανα ή την άλλη που ταξιδεύει σα θερινό λεωφορείο και σταματά χωρίς στάση κάθε που συναντά γλέντια με παγωτό- καρπούζι;

Το κουταλάκι άλλοτε καμπυλωτό φρενάκι που σου θυμίζει να πας πιο αργά για να φτάσεις γρήγορα, άλλοτε παλάμη της γεύσης. Εδώ σίγουρα τα βλέπω σαν αντιβαρα μια ισορροπίας στο λαιμό που κλείνουν το μάτι στην πεζή τους χρηστικότητα. Δεν ειμαι ενα κουταλακι, ειμαι δρομακι..



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα ηθελες να μας αφησεις το σχολιο σου? η Amazona θελει πολυ να σε διαβασει!